.

.

Tuesday, June 14, 2011

Black Pepper Chicken Roasted ~ by Chef Bugs

Lazy sunday!…

malas giler..semua malas..nak masak? cuci baju (nasib baik dah cuci on saturday)? semua malas…nak kemas rumah lagi la malas…

so bila si isteri malas, maka sang suami la yang akan amik peranan sebagai suri rumah!..hehehehe

sesekali kan! apa la salahnya…bukan setiap hari…*toink

sang suami sediakan menu lunch tuk kami last sunday…ngeeee…

aku jenguk2 juga dapur apa yang dimasaknya, kata sang suami tunggu jer kat depan!

hehehhehe…apa lagi aku bersenang lenang kat hall sambil tgk tv la…hehhehhe

sambil baring atas sofa, makan anggur and minum strawberry shakes….huhuhu macam permaisuri raja rasa…hahahhahah (motif malas)

bau2 harum dari dapur dan menusuk kalbu dan perut mula berputar minta di isi…

“bang, dah siap belum lunch kita ni?”….hehehehh biasanya sang suami jer dok jerit camni kat aku….tapi hari ahad lepas, giliran aku plak!…*toink

Sayang, jom makan!” he asked me for lunch….weee tgk atas meja plesss…..

mak aiii menariknya lauk…

Chef Bugs masak black pepper chicken roasted weh!…apa lagi aku taknak lengah2 lagi trus makan….sedapnya! (puji somi sendiri ok)

sampai ler ke hari ini dok terasa kesedapan ayam panggang ni…kalah Ayamas kot!

heheheheh..pas ni boleh request lagi yer!

120620111962 Black pepper chicken roasted from sang suami tuk isteri tercinta

3 comments:

Farra Dhelina said...

mm yamehh!! untung u yang!

Reflisia said...

Darling Farra...bukan selalu tau dapat makan hasil air tangan sang suami ni..

LuN@_aiDi said...

wahhh syioknyer ader chef.. hihihi.. nnt leh ler kasi resepikn? nk soh incek somi wat gak..kuikuikui..