.

.

Monday, June 27, 2011

Blog saya masuk Magazine?

Benarkah?

ishhh tak pernah terfikir pun buat blog ni nak masuk magazine, apatah lagi kalau nak berangan-angan..

Tapi aku agak terkejut bila aku dapat tgk mesej seorang blogger Farhana Malek namanya…

blogsaya

she told me that my blog posted in Intrend Magazine July 2011…OMG! it’s true…?

Owh! saya masih kurang percaya coz saya tak lihat dengan mata kepala saya sendiri…

dalam kepala ku dah bercadang, balik dari kejer ni kang nak singgah kedai buku nak beli Magazine Intrend..Macamana rupa blog aku yang dikatakan ader dalam Magazine Intrend ni…

paperpun terima kasih bebanyak Farhana Malek kerana bgtau saya….cantik blog awak! Thanks Babe!

8 comments:

mama tisya said...

wah femes..nanti nk minta sign autograp:)

LuN@_aiDi said...

wahhh yunk! beshhnyerr!! nnt letak kt blog yea.. mahu lihat juge^^ hihihi

Reflisia said...

mama tisya, ishhh..(blusshing jer)saya tak sefemes awak tau...erin lagi femes..=)

masuk mag ni pun tak tau la betul ker tak coz tak tgk lagi...=)

Luna; yunk..i will kalau benda ni betul..InsyaAllah nanti kita post sampai Auckland k...=)

Nadhira said...

i knew and kept following your blog through that magazine.... :)nice.

Reflisia said...

Nadhira, thanks dear =)

aszwanie said...

wah..wahhh msk magazine... nie kene beli intrend julai..... tahniah masz :)

lovelywa said...

wah..tahniah2..

Farhana Malek said...

susah nak percaya kan? ape ape pun, congrats ;)