.

.

Monday, June 27, 2011

Inspired Che Mat Gebu – Apam Kampung

Dapur tanpa sempadan…1 of my favie blog…

boleh dikatakan setiap hari lah aku berkunjung ke sana…(di sampingkan naikkan trafik)..

blog ni empunya Che Mat Gebu yang gebu2 jer masakannya…uiiiieeee kalau masuk blog ni perut yang dah kenyang pun lapar ok!

aku ni kekadang kalau rajin aku masak la ikut resepi Che Mat ni…kalau malas ajak masak ikut suka hati jer…hehehhe

semalam (ahad) aku bosan2 kat umah and kebetulan teringat Apam Kampung mat gebu yang gebu tue…

apa lagi aku masuk dapur kemudian mulakan projek apam tue…hehehhe..sambil2 melaksanakan projek tue teringat pula kat kampung ku nan indah jauh di Kedah!

bukan per aku memang suka apam ni…Mak aku lah orang yang setia melayan karenah aku masa kat kg…itu yang tetiba syahdu…so sambil buat apam sambil cakap ngan Mak aku…

Wahhh! rasa macam mak kat sebelah jer…

dan semalam dapat juga aku makan apam buatan sendiri…sedap juga (puji diri sendiri kot!)

jom tgk apam kampung  saya…hehehhehe

260620112102

ini lah apam tepung beras – by Chef Masz

No comments: