.

.

Monday, June 13, 2011

Layak ker Hazama Juara AF9?

Put your hands up who's agreeing with above statement!

count me in, plesssss....hehehhehe aku lah yang paling bersetuju..

semalam 12th June 2011, berlansungnya Final AF 9, bertempat di dataran Putrajaya. Aku menyaksikannya kat umah jer...Channel 104 sudah! takder makna nak bersesak dan berpeluh di luar sana...sekadar berhibur dirumah bersama sang suami..

imagecredit to google

keempat-empat peserta ni memang berbakat dan aku memang kagum dengan performance 3 of them la semalam, Fina, Hazama dan Lena...ermmm Azri agak kureng skit! taktau naper..maybe aku tak minat kot!

dan pemenang untuk AF 9 atau AF terakhir kali ni adalah Hazama!

eh layak ker HAZAMA juara AF 9?

image

credit to Pictures Gallery

ramai juga aku dengar dan terbaca yang tak/kurang setuju dengan kemenangan Hazama...katanya Hazama adalah kemenangan terancang (mean rancangan ASTRO la kot).

bagi aku sendiri, dari lubuk hati dan dari telinga aku yang mendengar cara dier perform, dier memang dah lama layak, mungkin before this tak berpeluang. Kali ni dier berpeluang masuk kembali ke AF dan peluang dier juga nak timba/tambahkan ilmu kan!

ala bukan takder artis penah masuk AF ni..ader jer dulu...naper time Hazama (dah pernah jadi artis buat seketika) masuk AF dan menang plak tue, nak pertikaikan? sebab dier memang bagus ker?

whatever orang nak cakap, atau komen atau kritik, yang pastinya bagi aku, antara ke empat-empat peserta AF 9 yang layak ke final, hanya Hazama jer yang layak jadi juara!

Kalau aku lah judge yang boleh tentukan siapa juara, naib juara, tempat ketiga dan keempat sudah pasti Hazama juga yang menjadi juara!

Keputusan (kalau Rancangan AF9 tue aku yang punya )
1. Hazama
2. Fina
3. Lena
4. Azri


Keputusan AF 9 Sebenar
1. Hazama
2. Lena
3. Fina
4. Azri


Apa pun tahniah to u all semua...semoga lepas ni bila dah popular jgn lupa diri sudah!


No comments: