.

.

Friday, June 24, 2011

Next Station : KOREA (Low Cost Trip)

Our vacation for this year Kuching & Dubai had been cancelled because of certain reasons (pentingkan property dulu).

so this year nyer trip semuanya tak menjadi…hampa skit jer tapi HAPPY banyak walaupun tak pegi Dubai (my dream vacation tue)

bak kata sang suami;

“ abang bukan tak nak pg Dubai ngan sayang, tapi abang nak hadiahkan rumah ni tuk sayang dulu”….Owh romantik juga sang suami ni rupanya…

aku ok jer coz tahun ni pun aku nyer career masih terumbang ambing lagi…menunggu posting lagi…

so since June 2011 running out ni so aku dah plan untuk tahun depan, 2012 yeay…

Planning tahun 2012, tak bleh pg Dubai lagi coz tahun depan banyak benda nak buat..so plan for Low Cost Trip sudah!

hehehhehe..aku tak kisah la low cost trip ker, luxurious trip ker..yang penting aku bleh berjalan2 bersama sang suami…

biasanya setiap tahun we all (aku dan sang suami jer…family trip, lain plak plannya) akan plan satu untuk pg 1 tempat dalam Masia, and 1 tempat oversea la…

so aku and sang suami dok fikir mana nak pi tahun depan!……aku nak trip berdua jer ni

fikir punya fikir aku dapat idea ni..hope tahun depan family trip takder la ke tempat ni!

ini cadangan aku…

Vacation Plan 2012;

Malaysia : Sabah

Oversea : Korea

sang suami macamana? hehehehehhe…alasan aku nak pi sabah nak makan seafood banyak2..masih belum puas pg Sabah last year..nak pg lagi..heheheh

alasan nak pg KOREA coz nak jumpa Lee Min Ho (boleh terima tak?hahahhahah) ishhhh bukan2…alasannya sebab aku rasa korea cantik juga tempat2nya since aku dah terpengaruh ngan citer2 Korea tue dan aku nak pg sangat Pulau Jeju…

harap cadangan Low Cost Trip ni mendapat restu sang suami (coz dier yang nak bayor semua ticket fligth and hotel ni)

sang suami, sila pertimbangkan k…ini dah cukup ok kot ngan tema trip kita Low Cost Trip.

image

image

image

Ini lah antara tempat yang aku nak sangat pg…

(terpengaruh ngan citer korea la ni)

2 comments:

LuN@_aiDi said...

wang yunk!! beshhnyer.. i pn teringin nk p korea gak..huhuhu, harap2 dpt ler pegi nnt^__^ nnt biler2 dtg NZ lak yea..

Reflisia said...

Luna darling...hehhehe sebenarnya ader gak plan nak gi sana..tapi tak tau lagi bila..InsyaAllah kalau ader rezeki nanti sampai la kat sana...boleh rasa ayam percik aukland..hehehhe