.

.

Thursday, June 23, 2011

Outing with BFF : Moody

maafkan saya penunggu Gua

maafkan saya penunggu Gua

maafkan saya penunggu Gua…

eh bukan! maafkan saya wahai BFF ku AmmyLo….

saya tak dapat tahan la time tue…kalau saya boleh tahan lebih lama skit sure kita dah bergembira bersama!

………………………………………………………………………………………………………………

kisahnyer last saturday, plan asal aku and sang suami nak lepak ngan BFF ku Najmi, tapi pagi sabtu dier dah kabor tak dapat jumpa…so sang suami ajak la aku lepak ngan BFF AmmyLo…

so plan we all berjalan dengan lancar, bila dah jumpa and we all pg MATIC nak makan Nasi Ayam Hailam Mak AmmyLo ni…(memang sedap pun..dah pernah rasa masa raya kat umah dier last year)

masa otw nak jumpa dier (sebelum jumpa AmmyLo, aku pg hantar kek dulu kat Pandan) kepala dah start pusing2 semacam jer ni!…mula2 aku ingat kejap jer…

ok la..aku pun buat tak tau and malas nak layan…tapi lama kelamaan kepala aku berat semacam dah..sampai la we all tiba kat MATIC tue…kepala dah macam batu….rasa macam aku menjunjung seketul batu yang sangat la berat!

aku gagahi juga and tak nak spoil kan mood org lain kan…tapi aku dah mula bersuara yang kepala ku sangat sakit!

AmmyLo, cakap sebab mataku melihat cahaya sebab keadaan yang berlaku tue adalah Malam, so banyak la lampu kat jalan tue kan…nak2 pula jalan ker MATIC tue…(kalau migrain memang tak bleh nak tgk cahaya lampu banyak2 ni, lagi bertambah sakit)

aku akui memang betul apa yang dicakapnya!..aku gagahi juga untuk mencari dinner kat MATIC…pada mula nya mind setting nak makan nasi ayam, and malang nyer Nasi Ayam Hailam dah abis…(laris tau nasi ayam ni)

so aku dah tak tau apa nak makan….selera mula tutup di saat itu dan kepalaku makin bertambah berat…

aku tak banyak sangat borak dan bemesra dengan Ammy seperti biasa..(maafkan Masz yer Ammy)

aku masih bertahan sampai sempat juga dengar AmmyLo beraroke kat MATIC tue..

sebenarnya kat situ ader juga open Karaoke tuk public…so ramai la yang nak tunjukkan suara lunak memasing…

paperpun suara Ammy memang best….(jom pi karok Ammy)

Skali lagi Masz minta maaf yer Ammy!..Ini jer kesanggupan aku untuk amik gambar di saat sakit menyelubungi diri…

180620112005

AmmyLo

180620112007

AmmyLo berkaroke..=)

2 comments:

AmmyLo Rosesz. said...

it's oky lah masz, ammy fhm keadaan orang sakit kepala camner.... ;')

Reflisia said...

Thanks sayang coz memahami keadaan masz masa tue...mwaahhh