.

.

Wednesday, July 20, 2011

Aku dan Guitar

Guitar?

Instrument yang aku nak sangat belajar dari dulu, and sampai skang ni la masih belum pandai…Oppss bukan aku nak jadi macam Yuna, Ana Rafalli atau Najwa iaitu nama-nama yang sinonim dengan Guitar…

tapi aku nak jadi seorang wanita yang pandai bermain guitar dan dapat menghiburkan diri dan orang yang disayangi..

aku selalu terbayangkan aku pandai main guitar dan selalu mendendangkan lagu buat sang suam, tidokan anak2 aku nanti ngan lagu2 yang indah sambil bermain guitar…

pastu berangan lagi aku boleh merekacipta lagu2 indah untuk halwa telinga sang suami dan anak2 aku nanti…

aduh! indahnya anganan ini kan…tapi malangnyer sampai skang ni masih belum PANDAI pegang guitar skali pun! camno den nak main guitar ni???

takper pelan2 kayuh kan!…ermm apa kata Birthday aku nanti request Guitar plak? asyik dok mintak handbag jer, kali ni minta Guitar plak la kan! hehehehhehe..=)

cakap pasal Guitar ni, kat opis aku ni ader sorang Musician (Mr. Buragas) dan ader sebuah Guitar la…and guitar dier letak kat opis..setiap hari aku asyik terpandang jer guitar dier ni…

adoiii tak tahan babe! gua nak juga guitar ni….

150720112366

Ini lah Guitar Mr. Buragas

1 

Action with guitar , pegang pun tak betul!

(nasib baik boss takder, kalau tak mau kene warning letter)

 

2

I love this…sang suami, dengarlah rintihan hati ini!

hehehhehehe =)

5 comments:

Nadhira said...

promote2 blog ni. nnt sang suami tahu rintihan hati.

LuN@_aiDi said...

suke juge gitar, tapi langsng tak pandai maen, harapkan incik hesben jer ler yg maen..^^

Liza Adi said...

hi..blog walking here..
jom singgah blog kita http://asmiza-handmadejewelry.blogspot.com/2011/07/promosi-raya-produk-terpilih.html

Eyra Rizal: Your MUA said...

ADE LAGI BEBERAPA DATE AND TEMPAT KOSONG UTK RAMADAN PROMO MAKEUP CLASS DI SHAH ALAM!! SESUAI UTK SESIAPA YANG NAK MELARAM TIME RAYA NANTI! BELAJAR TEKNIK2 MAKEUP YANG SIMPLE , TAPI GLAM TIME RAYA NANTI!
HARGA BIASA: RM150-RM200
SKRG HANYA RM95 SHJ!!!
time: 10:30-3:30pm
WEEKDAYS: 2/8, 4/8,9/8,11/8,16/8,18/8,23/8,25​/8
WEEKENDS: 30/7,31/7,13/8,14/8,20/8,21/8
SMS TO 016-2128740

bunga said...

amboiii...jeles la..hehe..nak gak..