.

.

Monday, July 25, 2011

~ House Warming

seronoknya dapat masuk rumah baru!

bestkan bila dah ader rumah sendiri, and mula lah nak deco-deco bersama Eric atau Rizalman!

fuhhh rasanya tak mampu kot aku nak hired dua interior designer ni..kalau nak sangat terpaksa la masuk contest DEKO DEKO DEKO atau Casa Impian…tapi both contest ni pun dah tutup…hahhaha….mimpi jer la kot!

so, untuk rumah aku ni rasanya biarlah aku dan sang suami yang jadi interior designer! hehehhe, takper rumah sendiri kan!

Opppsss dah lari tajuk entry ni…sebenarnya aku nak cerita pasal event cousin aku ni…

last saturday aku attended house warming a.k.a kenduri doa selamat sempena masuk rumah baru cousin aku ni.

belinya dah lama and skang baru nak masuk and stay sana..(b4 ni duduk umah mama dier), maklumlah single lagi ..tapi aku rasa pas ni mama dier kene temankan dier kot kat sini..hahahha

cousin aku ni beli rumah Semi-D 2 Storey Cluster, kat Puncak Alam. erm lebih kurang rumah baru aku juga la (rumah aku, tahun depan baru siap..and tak tau bila nak masuk ntah!)

kisahnya, house warming tue buat kat rumah la dan kenduri doa selamat buat kat surau yang berdekatan kawasan rumah dier..

aku dan seluruh ahli keluarga inlaw aku tak ketinggalan la untuk memeriahkan majlis rumah baru dier..

apa lagi kitaorg ni dah jadi macam CF Inpector plak..hehhehe rumah baru la katakan sure nak tgk dari depan sampai belakang kan! hehehehe!

Cantik rumahnya…decoration pun not bad…halaman rumah pun cantik and luas…sangat suka dan teruja! (sabar jer la…menanti saat aku nak deco umah sendiri)

Jom intai pictures yang aku amik sekitar rumah barunya..=)

230720112557

pagar pun my cousin tak tukar lagi.. =) tapi sweet jer nampak umah dier

 

230720112558

aku tertipu…inggatkan Roses betul kat atas umah tue

 

230720112559

rumah no. 20

 

230720112556

nampak cosy jer..=)

230720112561

halaman rumah..suggestion dari aku = buat swimming pool

pasni boleh datang selalu berenang2 di sini..hehehe

230720112560

luas sangat tanah yang dier dapat (jelesnyer!)

 

230720112562

saudata mara and aunties..=)

 

230720112566

maksu and her niece

230720112563230720112564 

 

230720112570 cousin and niece

 

230720112576 sempat aja nak possing kat Master bedroom..

alamak tak perasan plak cermin dier kotor!

 

230720112581         mak su and Irdina..depan umah!

5 comments:

mama tisya said...

ingtkn masz dh msk umh br td..rupanye umh cousin ye..cantik..tklama lg masz plak ye...

LuN@_aiDi said...

sangat cam kawasan umah neh.. sbb umah kakak i pun dekat puncak alam gak!hihih.. so mmg slalo sangat perasan umh cluster neh..^_____^

LuN@_aiDi said...

yunk! nnt kasi address u.. i nk kirimkn poskad raya neh( ader ker) hehehe..pm di pesbuk i yea.. klu sudi..huhuhu..
pebuk i Luna_dian ..:)

LuN@_aiDi said...

**err ejaan yang btoi LuNa Dian ** hhehe

bunga said...

cantikkk..bunga bila lak..hehe.e