.

.

Friday, July 22, 2011

Nasi Goreng Seafood Special ~ Chef Bugs

“Bang, jom makan luar malam ni coz sayang nak makan nasi goreng seafood la”

ajakan si isteri yang tengah lapar… hehehhehe

tapi sang suami cakap, tak perlu coz dier nak masak malam ni (semalam la kisahnya)..so aku layan kan jer la..(ntah apa peel ntah rajin tetiba..hehehe)

bila orang dah nak masak, kita makan jer la kan!

aku bersenang lenang la tgk tv kat hall depan and sang suami berhempas pulas masak kat dapur…

bila sang suami dah panggil tuk makan jer, terkejut den bila tgk nasi goreng seafood dah tersedia atas meja…

Fuhh sangat presentable dan dah macam kat kedai aku tgk! (tapi aku memang tak boleh nafikan pasal sang suami ni skali dier masak memang sedap dan presentable..=)

mekasih kekasih hatiku! mwahhhh to Mr. Bugs

 

140720112344

Nasi Goreng Seafood Mr. Bugs

 140720112346

macam kat kedai kan!

3 comments:

LuN@_aiDi said...

yummyummuy nyer yunk! nmpk cedap!! seafood tuh masak cam paprik ker?hihihi.. teringin nk buat gak.(:

missina said...

fuyoo terliurnyaaa,,memg nmpak mcm kat kedai,,,klu camni hari2 kan best,,hehe

-LaDy rAzOr- said...

aduhai....sronoknyer idop ko dpt laki yg rajin ke dapur, nok.....