.

.

Tuesday, August 16, 2011

Separuh telah terlaksana

Alhamdulillah….Syukur ke hadrat Ilahi, kerana aku masih berkesempatan menunaikan ibadah puasa setakat ini..

So far semalam genap 15 hari aku selamat berpuasa…apa yang aku harapkan moga segala amal ibadat aku diterima oleh NYA..

bulan di langit pun da penuh dan surau-surau masih lagi penuh berpenghunikan jemaah solat terawikh.

Tapi hati ini masih risau, risau kan baju raya yang masih belum menjadi…Ya Allah, apa lah nak dirisaukan sangat baju raya tue sedangkan yang aku patut risau adalah amal ibadahku di bulan puasa ni…

Tapi hati ini masih gelisah memikirkan raya yang bakal tiba…dalam keadaan seronok nak beraya kat kampung halaman, hati ini gelisah baju raya tak siap lagi…

Uwaaaaa….sedih + risau

………………………………………………………………………………………………………………

Last weekend aku berbuka puasa kat Wangsa Walk..bersama geng2 (geng zaman belajar)sang suami..

Location; Food Court Wangsa Walk Mall, katanya kat sini nasi ayam dier best giler..pastu geng2 dorang buat berbuka puasa kat sini..

so aku ikut la sang suami berbuka kat sini..

apa lagi menu kitaorang nasi ayam la coz katanya nasi ayam kat sini memang best and memasing nak berbuka kat sini coz nasi ayam dier…hahahha

pict ni jer aku amik dari handfon aku jer, senang nak upload...

120820112824   sang suami

120820112823

with Mommy Erin and Amani

120820112819 Ini lah Nasi Ayam nyer

120820112821

saya suka pedas

120820112822

Ini beverage aku and sang suami!

4 comments:

Elyn said...

asal kak?
baju yg kite wat tu x elok ye...
ke pasal nk jahit beads ok patch lace?

akak wat crumble beading o bracelet beading kt lengan tu..pasti cantik..

Ain Atika Zailani said...

weweeeeyyy...sweetnya !!!

Reflisia said...

Elyn, Beads tak jadi lagi...uwaaaa

Ain, hye dear..=)

cik asam jeruk said...

suke pedas gak! lg pedas lg terangkat..adeh merembes air liur..kekeke