.

.

Friday, September 9, 2011

Wahab’s The Best Cendol In Town ~ JJCM 2011

Ini entry fresh lagi…

aku ni sebenarnya baru balik dari lunchie kat Rampai Business Park. Tghari tadi we all had lunch at Restaurant Wahab’s, The best Cendol in Town.

I’ve seen this restaurant b4 at Jalan Jalan Cari Makan 2011 @ JJCM (awal tahun, if not mistaken). today, i asked my colleague la lunchie kat sana…

1st sampai jer, we all obviously seem like 1st time la jejak kaki kat sini. hahahhaha..memang 1st time la katakan!

memasing dok tanya, camner nak order sampailah sorang mamat ni datang kat meja we all..then he gave us a piece of paper with full of food list.

Wah! banyaknyer food yang ader kat sini…Teruja seketika aku and opismate aku ni..mula lah rambang selera, coz banyak sangat rasa nak makan!

last2 we all order cendol pulut and rojak biasa (untuk aku) and cendol ais krim and rojak mee (my colleague )

jom tgk hasil jejari lembutku clicks the foods!

090920112985

Ini lah kedainya..dekat jer ngan Wangsa Maju

090920112988

Ini adalah gambar owner blog yang makin tembam..

bak kata my colleague and my boss, pipi aku makin bulat selapas raya ni

cnfirm kene start diet pas ni..

170820112865 Ini lah dier colleague aku. gambar ni kat kedai lain sebenarnya!

gambar kat kedai ni telah terdelete oleh tuan badan…=)

maka aku letak juga picture dier walaupun bukan pada hari kejadian!

 

090920112991

tadaaaa…my cendol pulut RM2.70, cendol aiskrim RM3.90

macam2 cendol ada..boleh mai try sendiri naaa!

090920112993   tgklah pulut di atas cendol…sedap seh!

 

090920112990  Ini rojak biasa…sedap sangat kuah dier, and segala isinya..

memang pas ni nak datang lagi n rasa yang lain plak!

bak kata Qee (JJCM)..TERBAEEEKKK!

No comments: