.

.

Tuesday, October 4, 2011

Crown Me Now!

Start with my aunty (Makchu) yang ajar kitaorang makan aiskrim MAGNUM ni..

If not mistaken since aku Standart 6 kot..ntah la dah lupa. yang aku ingat masa icecream ni kuar aku masih kecik and selalu minta abah belikan!

Sampai satu ketika aku nak sangat makan icecream ni, aku minta abah aku belikan seandainya aku perform PMR. dasyat tak? Alhamdulillah aku berjaya score dalam PMR and ganjaran yang aku dapat ialah makan icecream MAGNUM walaupun abah ada offer hadiah lain!

Wah fall in love gitew ngan MAGNUM…mesti terharu punya lah owner WALLS kalau baca entry aku ni. hehehehe

Sebelum iklan Magnum bagaikan permaisuri tue kuar, aku and sang suami memang kerap juga makan eskrim ni. Kalau kuar shopping jer, sebelum sampai shopping complex mesti singgah petrol pam and beli eskrim ni dulu. makan dalam keter…

Sedap sangat bagi aku la…Tapi kalau soh pilih Haagen Dazs dengan Magnum, of cos la aku pilih Haagen Dazs. heheheh

Memandangkan kat FB skang ni ader plak MAGNUM CONTEST, aku pun try luck la kata orang..hehhehe mana tau rezeki nak jadi DIVA Magnum (wahhhh! diva gitewwww)

Kalau korang rasa aku ni layak and berbesar hati nak vote boleh la ke;

1. SINI,

2. pastu click kat THE ROYAL CANDIDATES

3. pastu nampak muka saya terpampang dengan nama MASWANI tue, click VOTE(S) kat bawah gambar tue.Magnum

Macam ni rupa gambar tue..=)

4. Done with TERIMA KASIH / THANK YOU banyak2!

021020113349 Oh MAGNUM! Ini lah hasilnya (pipi makin tembam + gemuk) sebab suka  makan Magnum

hehehehhe =)

021020113344-2

Tak cukup 1 ok…mesti 2!

 

2 comments:

mama tisya said...

nanti kita vote..dapnye eskrem magnum

LuN@_aiDi said...

Yunk! gud luck^^_
i cube klik, tp tak boleh jgk..
nnt i cube lg yea(=
baideway gudluck cayunk!
caiyook!!^______^