.

.

Friday, October 7, 2011

Happened at the Public Toilet!

What would you do at the public toilet?

1. Membuang segala apa yang rasa nak buang dari badan kita

2. Mengadap cermin, tgk make up, bulu mata yang tak lekat, pakai lipstick, betulkan tudung and etc

3. Menangis bila ditinggalkan boyfriend masa  ngah dating!

4. Tukar baju baru setelah shooping baju uolls

5. Melepak kat dalam kalau bosan kat luar

6. Bergambar (kalau jumpa cermin besar dalam toilet..hahahha)

7. MENGUMPAT! …ada ka patut???

Once upon a time, kisah di mana aku dating ngan sang suami kat satu shopping complex ni. masa tue aku masuk toilet! sebab nak betulkan tudung coz terasa macam senget jer..hehehe

pastue ader seorang pompuan cantik ni masuk toilet. kebetulan ader 2 org cleaner. (aku rasa Melayu + Malaysia) tengah lepak2 dalam toilet tue. maybe dorang dah abis kejer kot. lepak la kat bangku yang disediakan dalam toilet tue.

dan aku percaya hanya kami berempat jer dalam toilet tue. (aku + 2 makcik cleaner + pompuan cantik tue)

pompuan cantik tue dah masuk toilet and suddenly bau yang kurang enak. agaknya dier buang air besar kot!.

pastu aku pun amik langkah keluar la bila dah selesai betulkan apa yang patut…sebelum aku melangkah keluar, makcik cleaner tue boleh pulak kuarkan kata-kata;

“eeee..muka cantik, berak busuk yg amat!”…..

Ya ampun….makcik oii! sesapa pun kalau dah berak, mesti la busuk, ader ker yang wangi? Miss World pun kalau berak, busuk baunya kot! ( aku berkata dalam hati)..

Adoiii boleh pulak dier ngumpat si cantik tue…! dah nama toilet mestilah berbau…sebab tue orang kata kalau nak berkata-kata, fikir dahulu, kang, badan binasa!

 

5 comments:

LuN@_aiDi said...

hahahaha..
makcik tuh perasan bliau berak wangi kot..^^_
dah nama pun berak musti ler berbau...=p

cik asam jeruk said...

ckp ngn makcik tu.."kalau dah muke cantik pon busuk, saya xleh nk bayang makciknye berak bau camne..Nauzubillah" hamik.hahaha

Ekmi Rabat said...

haha makcik cleaner tu macam la tak biasa. diorang mesti lg byk tgk kerenah org dlm toilet


My Latest Entry: Saya akan cuba buat surat sokongan. @_@

Iwanski said...

kisah didalam toilet rupenye.. =)

chenta nana said...

ya ampun..... tak baik la mak cik cakap macam tu.. dah boring kerja, buat ketupat pulak... ish.... dah nama toilet.. memang la tempat membuang.....