.

.

Wednesday, October 5, 2011

Mami dah takder!

AL-FATIHAH

Mungkin masa uoll baca entry ni, aku dah berada di tanah perkuburan untuk urusan pengebumian Mami atau Ateh aku ini.

Aku pernah tulis kat entry sebelum ni yang aku bz sangat on last weekend. Sebenarnya aku nak update yang aku bz melawat aunty aku yang sakit kat hospital.

Last saturday aku dapat tau yang my aunty dah dalam keadaan kritikal. Kanser rahim stage 4B. Ya Allah bila dah dengar stage 4B, hanya keajaiban yang boleh merubah segalanya!

Doktor sendiri cakap dah tahap kritikal dan dah kene stop treatment. Hanya berharap kepada keajaiban dan kekuatan pesakit sahaja.

Kali terakhir aku tgk mami pada Ahad malam lepas (02.10.2011) dengan keadaannya yang sangat kritikal. Condition tubuhnya tak payah la cerita sangat lah teruk. tak sampai hati aku melihatnya. (menitis air mata)

Dan malam ni (04.10.2011) Mami pergi meninggalkan kami semua. “mami dah takder”…

Aku hanya mampu memdoakan semoga roh mami dicucuri rahmat olehNYA. (semasa entry ni ditulis, aku sedang menunggu sang suami untuk ke rumah mami)

sebelum Mami pergi, aku sempat bgtau yang aku sayang dia. =(

CIMG1329-2

Emma (2nd doter), Mami, Tati (1st doter)

Picture taken Raya 2010

  39

our big family…perginya seorang aunty yang aku panggilnyaMami a.k.a ATEH..

Al-Fatihah

 

4 comments:

mummy_ayu said...

takziah dear..semoga Mami ditempatkan digolongan yang dikasihiNya..amin..
Al Fatihah

cik asam jeruk said...

Al-Fatihah. semoga roh arwah dicucuri rahmat. salam takziah utk sis mas dan famili.

LuN@_aiDi said...

Al fatihah untuk ur mami.. semoga rohnyer di tempatkan bersama-sama org yg beriman.. amin!

hope u tabah dear..

mama tisya said...

al-fatihah