.

.

Monday, October 3, 2011

Padini Sale – All Priced at RM5

“RM0.00 PADINI : Padini Warehouse Clearence 30/9-1/10/2011 (9am-5pm) at 15, Jalan U1/20, Hicom Glenmarie Industrial Park, Shah Alam. All Priced @ RM5! See u there!”

memula dapat SMS ni, aku takder perasaan pun coz aku tau weekend ni aku memang bz sangat pun (cerita weekend yang bz akan menyusul).

so malas la nak layan! hari sabtu aku bangun tido kat umah mom in law aku, then bekfast. Masa bekfast tue my sista in law bertanya, ‘arini Masz apa plan before pg hospital?’

aku dengan selamba cakap ‘ntah, maybe nak pg cari baju untuk convocation and pastu nak shopping kat Padini! Padini buat warehouse clearance semua barang dier RM5 kat Glenmarie!’

Both my sista ni tak bleh dengar ader clearance sale ni, pasti nak pg! so we all pun decided nak pg Padini Sale!

Aku and sang suami, my 1st sista inlaw and her family, and 2nd sista inlaw’s family. Semua sumbat satu kereta. Nasib baik dorang semua ader keter besar and boleh sumbat 2 3 family ni. aku and sang suami jer masih dengan si kecil kami.

so semua dah berangan2 nak shopping baju kejer la, tshirt la and macam2 la masa otw nak ke sana.

hahahhahahhahahah…gelak besar aku! bila sampai kat sana???? Ya ampun ramainya manusia! macam nak tgk konsert K-POP plak rasa. masa aku sampai tue around 1.30pm tau.

yang nampak ramainya apabila mereka beratur untuk masuk ke Padini Warehouse tue la. Aku rasa lebih kurang 400 meter juga la queue tue. tak termasuk yang beratur kat dalam warehouse tue lagi! panjang giler q. aduh!

aduh…memang tak la kan aku and big family ni nak beratur coz yang pegi bukan org dewasa jer malah semua anak buah aku ikut!

hahhahahha..my biras bersyukur giler coz we all tak jadi nak join the crowd! hahahha (bukan per nanti dier la mangsa nak melayan karenah bebudak tue pabila panas beratur panjang)

aku sempat interview sorang costumer ni (wah macam wartawan plak dah, interview tuk masuk TV). sorang Chinese gal ni dier dah beratur since 7am kot! padahal warehouse ni bukak start 9am. dasyat tak?

Fuhhh, ader tak yang berkhemah dari malam eak? ermmm sangat tak sangka macam ni sekali nak shopping murah kan! tapi aku rasa berbaloi kot sebab tue orang sanggup q. tapi bagi aku memang tak sanggup lah nak q panjang di bawah mentari terik di tengahari semata nak beli baju/shirt beharga RM5. maybe lain kali kot!

011020113276 ini lah aku yang kekonon nak shopping kat PADINI Warehouse sale

011020113282 Ini lah warehousenya dari pandangan belakang!

011020113283

PADINI HOLDING, management dier kat sini

011020113284

Pandangan dari dlm kereta; loroang masuk ke Warehouse

parking susah giler kot!

011020113285

Gambar di atas & di bawah : depan warehouse

011020113286011020113287    orang ramai yang sabar beratur untuk masuk ke dalam warehouse.

panjang woooo!

 

3 comments:

mama tisya said...

ler dh smp tk jd plak ye...yela rmi sgt kot2 tk brp berbaloi2 kn..penat queue...tp ada kwn rembat byk gk cz katanye smua rm5 b4 ni katanye tk smua rm5

LuN@_aiDi said...

ramaiinyer manusia yunk! salekan^^_
owh semalam kat cni pun sales barangan Levi's!
i rembat suar dari NzD 1++ jadi NzD 25 jer! hebatkan?.. hihii

cik asam jeruk said...

cantiknye tudung. beli mana sis? tapikan mmg klo warehouse sales ni siksa yang amat. sy dulu penah g unza punye..seksa nk berebut sabun mandi pon..haih..