.

.

Tuesday, December 20, 2011

Malam Minggu

Last saturday nite aku and family spent time kat I-City. Memandangkan mak and my lil sista tak pernah pergi I-City, maka akulah yang akan jadi tourist guide nya semasa mereka berada kat KL ni..(kekonon aku lah paling arif jejalan kat KL ni..hehehe)

Sangat best bersama mereka and aku rasa macam aku ni orang dari travel agency plak..heheh mana taknya org2 (selain mak and adik aku) yang 1st time sampai kat I-City pun dok tanya aku itu ini..so aku ni bukan kedekut Ilmu (motif) kan…kita bgtau jer apa yang kita tahu..kalau tak tau, bertanya, malu bertanya sesatlah jalan anda..kekekke

Ok, cameramen kami pada malam tue sudah pasti satu-satunya HERO ku (sang suami)..thanks to him for captured the sweet moment of me and my mom and lil sista..

Jom cuci mata dengan picture aku and colourful light…=)

4 

IMG_4037

IMG_4078 I love them..panjangnyer tangan saya!

IMG_4079 IMG_4117  my mom asked me to control senyum..hahhahah kalau tak control katanya muka saya macam ANITA SARAWAK!

IMG_4059

IMG_4148IMG_4126

171220113962

Our photographer <3

 

1 comment:

mummy_ayu said...

Kak Ay dah 2kali gei I city..memang best...cuma letih sikit la sbb ngan anak2...mcm2 ragam..sbb malam kan...