.

.

Tuesday, January 3, 2012

New Year Eve

Happy new year 2012!  

so apa azam tahun baru uolls? huh, talking about azam jer sure nak carry forward jer azam tahun lepas yang tak lepas2 lagi. but more wishlist in my mind for 2012.

I never plan to celebrate new year 2012 pun,but last minutes plan, when my aunties ajak lepak kat Port Dickson. pheww..dorang dah booking apartment kat Glory Beach Resort and ask us (sang suami and I) to join them.

Pada mulanya kitaorang macam confirm tak confirm jer nak join, infact aku pun demam last friday.

Suddenly friday nite tue sang suami tanya aku getting better or worst! Of cos la aku cakap getting better, coz tak nak buat dier rasa risau (padahal nak join celebrate new year kat PD)..aku mula la tunjukkan tanda2 getting better like bancuh milo sendiri (kalau tak merengek minta sang suami buatkan!), pastu tunjukkan selera nak makan (b4 this tak lalu nak makan lansung)..and makan ubat ikut peraturan (b4 this paling malas nak makan ubat kekonon antibodi tue kuat sangat)..hahaha

When sang suami nengok aku ni cam ok jer so bangun pagi sabtu dier cakap sayang, pack baju, kita nak pg PD ni’..this is order ok! waweee melompat keriangan la aku! hehehhehe

311220114096

Jom Port Dickson!

IMG_4338

Glory Beach Resort, Port dickson

Our Apartment

IMG_4332  the scenery ~ Beach

tenang jer rasa bila dapat melihat laut terbentang luas ni…SubhanaAllah

IMG_4366

view from our room

IMG_4369

the cousiness

we’re enjoy our trip

IMG_4423when sunset coming home

2

romantic moment with sunset

IMG_4395   when angin sepoi-sepoi bahasa makes me feel like in the Titanic

IMG_4456 the stage

kat tepi pantai ader stage untuk guest sambut New Year. So aku and the gang (cousin + sang suami) tak ketinggalan join the crowd untuk countdown la.

so happening when people requested ‘the girls’ who stand at the stage gelek2, and nyanyi2 lagu yang dorang suka

Start countdown at 31 Dec 2011, 11:59:50pm 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

HAPPY NEW YEAR

HAPPY 2012 !

IMG_4483IMG_4470  IMG_4469

Of coz bunga api la yang buat lagi happening…

sangat lama bunga api nya sampai aku ni dah sakit leher la tgk!

and the crowd so enjoyed the bunga api with sorakkan dan jeritan kegembiraan!

Happy 2012!

 

4 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

slamat tahun baru beb! hehehehe! amboiii ke pd ko ek, bestnyerrr! aku ke kuli, g umah adik aku, hehehe :)

Reflisia said...

Babe..happy new year..heheheh aku pi PD walaupun dengan keadaan yang separuh sihat! heehehhe..ko celebrate new year kat Kuli yer..?

Hanis Azla said...

sambutan tahun baru yg seronok bersama family.. hilang terus demam tu ye.. Alhamdulillah.. semoga segala azam tahun ni tercapai hendaknya.. take care

Nadhira said...

happy new year sis. dah lama tak holiday. jeles. jeles.