.

.

Wednesday, February 8, 2012

Expo Buku at PWTC

Bila dah jadi cikgu ni..buku lah teman baik. so ke mana saja pergi kalau jumpa buku jer pasti aku akan cari bahan untuk mengajar!

apa yang ada dalam fikiran bahan untuk ajar student aku jer la! Macam last weekend, aku and my both sista in law pergi ke Expo buku kat PWTC. Seronoknya aku rasa bila dapat borong buku dengan harga murah. apa lagi penuh tangan la borong buku.

Aku dapat beli buku rujukan Sejarah Tingkatan 2 dengan RM1 sahaja. and aku borong buku tuk my cousins.

Oppss.. aku juga jumpa dengan pengacara Nasi Lemak Kopi O TV9, iaitu Faradeeba dan juga artis Ana Rafalli ngan bakal husband dia..She’s so cute..aku ngan sil tergamam and tak terkata bila jumpa ngan dia. Memula aku ngan my sil berangan dah kalau jumpa artis bergambar sakan…tapi bila dah jumpa, tergamam and terkunci pulak mulut…hehehhehe..

paperpun weekend aku sangat enjoy bila dapat bersama family =)

040220124398

My Sil and my anak sedara

040220124395   040220124393040220124390

at Ana Muslim booth

my niece suka sangat dengan baju, buku, and barang2 Ana Muslim ni

 

No comments: