.

.

Monday, March 19, 2012

Cuti Seminggu!

It’s Over!110320124546

Holla readers (wahh tulis macam ramai sangat pembaca blog aku ni!) hahahha..yang penting yakin uolls…ini yang aku pegang untuk terus maju..=)

Aku menulis mengenai pengisian cuti seorang guru. Erm memula macam2 rancangannya tapi siapalah kita untuk tentukan sesuatu rancangan itu berjaya..so tak semestinya yang dirancang akan berjalan dengan baik!

Cuti aku dimulakan dengan merehatkan diri bersama sang suami, kemudian aku balik kampung selama 4 hari. Alahai sedih pulak rasa tinggalkan sang suami.

Hari keempat dijadualkan balik KL, suddenly dapat berita yang amat menyayat hati nenek (belah sang suami) meninggal dunia akibat Breast Cancer. OMG cancer lagi. Kebetulan aku dah nak balik KL. so esoknya terus meziarah arwah hingga ke tanah perkuburan.

Hari berikutnya, mak aku datang KL dengan adik, makchu dan sepupu aku. Mereka datang pun sebab nak pegi IJN untuk buat check up my cousin tue…Jadual aku menjadi bertambah pack. Walaupun agak sibuk tapi aku gembira dapat meluangkan masa bersama ahli keluarga. Penat pun tak terasa coz apa yang aku buat adalah untuk mereka yang aku sayang.

Pejam celik pejam celik dah seminggu cuti! sampaikan aku terasa macam cepat sangat masa berlalu. tapi rasanya cuti aku sangat terisi coz dapat jumpa mak abah aku, dapat shopping ngan sang suami dan dapat jejalan ngan sedara.

110320124552 110320124555

lepaking at Marrybrown, LCC Terminal before fly to Kedah

gambar sang suami yang bakal kene tinggal…heahahahha

   110320124558

gambar yang menyerlahkan kegemukkan diri!

hahhahah..asal bahagia =)

 

No comments: