.

.

Wednesday, April 25, 2012

Matured

Bila aku memakai tudung ber’awning’ ni terasa diri ini makin matured atau erti kata lain makin tua? Ntah la..perasaan kot! sebab tue aku lebih selesa menggayakan shawl sebab aku rasa lebih yakin dan sangat muda…(wahh muda ker uolls?)

IMG_3786

am I look old? Tetapi aku sangat suka dengan tudung-tudung Fareeda ni. Buat aku lebih yakin la bila memakainya! heheheh Maybe sebab the colors kot. Warna-warna yang dipadankan sangat ceria dan nampak sangat bertenaga.

IMG_3789

Bila difikir-fikir semula, tua atau muda seseorang bergantung juga dengan penampilan dan fashion yang digayakan. Kalau seorang remaja berpenampilan dengan fashion middle age, maka ia kelihatan seperti middle age juga. Selain itu juga penggunaan warna juga memainkan peranan penting dalam penampilan diri. Ini adalah pendapat aku la yang bukannya memegang profession sebagai imej consultant.

 

3 comments:

mama tisya said...

nmpk matured..cun..sesuai je ngan masz..kalo shawl pn sesuai jugak..org cantik pki apa saje sure cantik

missina said...

nampak ok jer,,klu aku mest kena pakai yg ada owning,,sbb klu yg melekat kt muka tu nmpk cam muka besar je,,huhu,,

Hanis Azla said...

eh..eh.. samalah.. akak pun gitu juga.. bila pakai shawl feeling muda sikit.. itu yang sekali sekala aje pakai tudung awning.. tp tudung fareeda mmg awesome kan.. cantik terletak dgn warna2 menarik.. dahlah kedai di depan rumah aje.. rasa mengigil2 aje bila lalu depan kedai.. he..he..