.

.

Tuesday, April 3, 2012

My 1st Kursus

Best!

Bila dah masuk bidang perguruan ni, so macam2 pengalaman yang datang. Baru-baru ni aku kene attend kursus bukan opsyen subjek Sejarah. Ini pertama kali aku attended kursus semenjak menceburi bidang perguruan ni.

1Date : 27 March 2012

Day : Tuesday

Venue :Dewan Utama, Pusat Rekreasi Cheras, Jalan Peel, KL

punya la susah nak cari tempat ni maklumlah mencari lokasi di waktu malam. Dewan ni terletak di sebelah SK Convent Jalan Peel.

270320124608

my new friend, teacher from SMK Kepong

270320124610  Wee..bestnya dapat jumpa member lama, berkursus bersama.

(sesama universiti dulu zaman-zaman diploma-degree)

Hasil dari kursus ni buat aku rasa seronok dan bersemangat nak mengajar sejarah. sampaikan aku rasa aku ni nak tukar opsyen la..hahahha

moga semangat yang dibina takkan luntur dan boleh bertahan untuk 30 tahun akan datang =)

No comments: