.

.

Thursday, May 3, 2012

Bila Murid Malas?

So guru kene terlebih rajin la =)

That the answer foor my question. hahhahah..pabila aku diberi tanggungjawab menjadi seorang GURU KELAS, maka ia merupakan satu tugas yang sangat penting untuk menjaga maruah kelas.

Paling tak suka didengar oleh seorang guru kelas ialah pengunguman kelas terkotor semasa perhimpunan rasmi. Setiap kali pengunguman itu dibuat, hati aku la paling gundah gulana sebab takut kelas aku yang diumumkan!

Fuhhh, satu keseronokkan yang tidak pernah aku dapat sebelum ni! Seingat aku masa belajar dulu takder lansung perasaan gundah gulana pasal kelas paling kotor ni coz aku selalu bernasib baik belajar dalam kelas yang cantik + bersih + aman =)

Dulu lain dan sekarang totally lain! sebagai guru, aku perlu lebih rajin untuk menjadikan murid aku juga rajin

. 020520125015 See, what i have done for my class? =)

I hope my student will appreciate more than what I’ve aspect! hehheh

 

No comments: