.

.

Thursday, June 21, 2012

BW ~

BW la cikgu ni…what is ‘bw’ sayang?teacher asked her student!

B W stand for Busy Woman a.k.a Busy Week…hahhaha good girl.

Minggu yang sangat bz sampaikan my student pun tahu yang cikgunya busy. Minggu ni adalah minggu Teknik dan Vokasional bagi sekolah aku ni..minggu ni juga adalah minggu sukan tara + minggu student start buat ujian PBS bagi pelajar tingkatan 1 dan juga minggu student mula latihan perbarisan sukan tahunan sekolah nanti.

Semua aktiviti ini aku memang terlibat secara lansung, kononnya kalau aku takder tak jalanlah( joking ;P )..hehehhe..maklumlah guru baru perlu timba ilmu seberapa banyak yang mungkin. so tugas yang diberikan perlu dipikul dengan baik dan bijak.

Alhamdulillah, Isnin telah berjalan dengan lancar. aku ditugaskan untuk membuat gimik perasmian sempena Minggu Teknik dan Vokasional.and everything went great when semua orang macam nak tau apa yang aku buat.

Guess what i’ve done?

P1020261

I’ve spent my weekend to prepare this =)

P1020266

my little chef

P1020262

for the gimmick =)

P1020275 P1020283

   Perasmian time

 

1 comment:

mummy_ayu said...

wah..nice...comelnya cuppies.