.

.

Friday, June 1, 2012

Million of Youth, Putrajaya ~ Part 1

Janji tetap janji…Aku dah promise nak buat entry pasal Sejuta Belia 2012 kat Putrajaya last week. Aku and sang suami telah meredah 6 km kat Putrajaya untuk melihat apa yang dipamerkan kat Karnival Sejuta Belia ni kan..

So let’s get our picha sepanjang kat sana..walaupun cuaca panas terik, penuh sesak dengan people but kami sangat happy. Bak kata sang suami inilah masanya nak exercise =)

IMG_52001st entry ~ Jom Heboh

IMG_5039 di depan booth Berita Harian

IMG_5040

Hotlink Stage

IMG_5047

IMG_5054

Chatime 1st

IMG_5057

can you spot me?

2

Hotlink + Chatime activity

IMG_5067

Booth TONTON ~ Aweera Show

IMG_5070

Sempat survey rim baru untuk BOBI =)

IMG_5061

Inilah Maria Tunku Sabri ~ promoter of Ribena

Gambar dibawah dah bukan kat Jom Hebob lagi..we all entered Belia session

IMG_5079so many Big Bike       IMG_5087

layak tak jadi Bike Big Model ..hahhaha

IMG_5083

  mesti nak try punya kan!

IMG_5094Support for Green Earth  

IMG_5098 jakun sekejap bila jumpa mesin taip ni..

IMG_5102

Dealing with penarik beca…mahal kot sampai 20 hinggit nak ke lokasi yang aku nak. Kalau setakat 10 hinggit tue tak sampai kat lokasi yang aku nak pergi =)

IMG_5151Ini signature untuk dapatkan paper Kosmo FREE =)

IMG_5160  because of this things r so cute, aku tak bleh tahan dari membelinya ~ ngee

IMG_5169

last but not least at Part One of Sejuta Belia, Putrajaya ~ booth Kelapa Dara

1 comment:

mama tisya said...

suka pegi tmpt2 camgini tp kepanasan dan rmi org...sian kt ank kecik lgpn hubbyku tidak suka