.

.

Sunday, July 15, 2012

Fashion Update!

Hye Bloggers!

What is your ‘kitab’ of fashion?

090720125723

here..my fashion update! Aku takkan miss setiap bulan beli CLEO, EH, INTREND dan yang terbaru HIJABISTA. From here, aku akan dapat tgk latest dress up style, make up and yang paling best juga magazines ni boleh buat aku tambahkan ilmu pengetahuan dalam bidang ERT (ekonomo rumah tangga~ KH subjek).

So, sekurangnya aku boleh sampaikan ilmu yang aku dapat dari magazine ni contohnya penjagaan fabrik kepada student aku dalam bab pemilihan fabrik.

As a teacher, aku tak boleh bataskan gali ilmu, sebab bagi aku, semua benda amat berguna walaupun ia adalah magazine fashion. Bukan sekadar update fashion je baca mag ni, tapi memberi keyakinan kepada wanita seperti aku untuk tampil penuh yakin lagi bergaya samada ke sekolah atau jejalan bersama orang tersayang.

090720125720  Seriously aku memang tak rasa rugi even every month aku spend almost RM50 untuk magazine sahaja. 

090720125728 Selain itu magazine fashion macam ni boleh buat hilang stress, bila aku tgk a few things yang comel and boleh buat hati tenang jer..and pas tu membuak2 nak shopping…hehehe

090720125737

boleh update ‘conteng’ muka juga kan! baru lah nampak skit yang aku ni CIKGU ERT…hahaha

090720125729 090720125735

Apa pun yang kita baca, yang baik jadikan tauladan dan yang buruk jadikan sempadan..(eh!kene ke pepatah ni? hehhehe =)

No comments: