.

.

Wednesday, August 29, 2012

Entry Raya ; Photoshoot Raya

Alhamdulillah dah masuk minggu ke 2 Syawal. Erm banyak tak undangan open house uolls? hehehe..so far aku setakat ni banyak la juga. Cuma takut tak tertunai jemputan jer.

Ya ampun, since start keje dari cuti ni, sangat banyak kejer. Start sunday malam isnin tue, aku dah start tido pukul 3 pagi untuk siapkan kejer yang tertangguh. Alahai cikgu.

Eh mesti dah ramai yang update entry blog raya dorang kan. aku jer baru ader kesempatan nak upload ni. Tapi gambar yang aku nak upload ni gambar sesi photoshoot di pagi hari raya pertama.Tahun ni aku raya kat KL. so photoshoot bersama family inlaw la.

Semua gambar ini adalah gambar yang masih belum di edit oleh editor professional . Heheheh

Raya 3RayaRaya 2    Somi Isteri

raya 4shayang makshu dan uncle bob…hehehe

Raya 5 dengan anak-anak

Raya 6 Raya 7 Dalam gambar ni, aku pakai shawl Sakura dari Radiusite. Selalu tengok pakai shawl half moon ni, all the beads ni kat atas kepala kan…tapi aku ubah skit supaya beads terletak kat tepi. heheheh

Raya 10

With lovely niece

Raya 8 My 2nd Sista inlaw family

Raya 9 My 1st Sista inlaw..

Oppsss gambar mom and dad in law aku takder plak kat disk aku sebab masa photoshoot ni guna 2 camera. 1 camera Nikon D3000 dan satu lagi Nikon D500.

So aku pun dah lupa memory kad mana yang aku amik ni. Godek punya godek tak masuk pulak pict satu family.

So next entry aku akan update kisah raya lagi k. =)

 

2 comments:

mama tisya said...

best2 bila dpt photoshoot camgini...kita gmbr raya tkde photoshoot..sedih

mummy_ayu said...

wah..cun tu..siap berPS lagi..best best...cantik la baju raya awak...
:-)