.

.

Thursday, August 30, 2012

Hadiah Hari Raya

Salam merdeka Malaysian.

Hadiah hari raya? Mengingatkan aku pada hari natal plak bagi hadiah ni. Heheheh.
Semalam, ader sorang student aku letak KFC kat atas meja. Dia nak belanja cikgu rupanya. Aku pun apa lagi lunch KFC la semalam.

Pastu masuk kelas, sorang student lagi bagi aku bantal The Smurfs. Hadiah hari raya katanya. Oh sudah pasti pemberi hadiah ni adalah murid saya yang berbangsa cina. (maklumlah aku ni cikgu moral and KH mereka).

Aku terima setiap pemberian ikhlas mereka terhadap guru mereka. Aku juga pernah terima gula-gula dari pelajar india juga tanda terima kasih katanya. Oh how sweet my student.

Alhamdulillah, anugerah Allah kepada ku membuatkan mereka dapat menerima aku sebagai pendidik mereka.




1 comment:

Sausan Hanifah said...

nice blog, dear! <3
Wanna folow each other? ;)

sausanhanifah.blogspot.com