.

.

Wednesday, September 19, 2012

Berjumpa Semula

Entry setelah almost a week meninggalkan blog ku diari ku,

Holla guys!

Kali ni entry nak melepaskan penat setelah 3 hari aku menolong sista inlaw buat open house. Oppss bukan 3 hari open house tapi 3 hari termasuk pre open house and post open house. Biasalah kalau dah jadi tuan rumah memang la penatnya lebih skit kan!

Heheheheh apa pun aku tetap gembira sambut raya bersama keluaraga dan boleh buat open house bersama. Kesempatan yang ada aku jemput kawan aku a.k.a BFF aku semasa di UPM.

Lokasi rumah my sista inlaw ni kat Temerloh and the only 1 my friend yang ada kat Temerloh ialah Ainun. So aku pun menjemput dia datang ke rumah in law aku untuk memeriahkan majlis. Di samping tue aku nak lepaskan rindu berjumpa dengannya kerana last jumpa masa we all convocation last year. =)

Best sangat dapat jumpa dia. Setelah setahun tak jumpa and rezeki dia lebih skit dapat memiliki cahaya mata perempuan. Kisah perkahwinan kami sama tapi rezeki lebih berpihak padanya untuk memiliki seorang cahaya mata selepas 3 tahun berkahwin. Rezeki aku masih belum tiba. Takper aku redha kerana aku yakin Allah dah tetapkan yang terbaik untuk aku.

Gambar yang perlu diabadikan =)

20120915_162609

Aku, Ainun and kawan Ainun serta Baby Lily yang sangat comel

20120915_154911

Ibu and Lily

20120915_155150

Mommy and Lily

20120915_154751

Lily persis muka daddy =)

20120915_155256     We love you … Lily

 

No comments: