.

.

Wednesday, December 12, 2012

He's Birthday 12.12.12

Happy birthday Monster.

Walaupun kau kuat makan, aku sanggup masakan untuk kau.

Walaupun kau kuat tido, aku sedia siapkan tempat tidur kau.

Walaupun kau kuat kerja, aku akan setia menunggu kau di rumah.

Walaupun kau kuat merokok, aku tetap akan berleter suruh kau berhenti merokok.

Walaupun kau kuat marah (sebab aku kuat shopping and makan), aku akan terus pekakkan telinga supaya tak dengar apa yang kau marah.

Walaupun kau bengis, tapi kau tetap pujuk aku kalau aku sedih

Walaupun kau malas, tapi kau tetap rajin masakan untuk aku

Walaupun kau jimat cermat, tapi kau selalu boros belikan apa yang aku mahu.

Walaupun kau selalu tido, tapi kau tetap berjaga menemani aku dikala aku berjaga.

Walaupun kau seorang suami, kau tak jemu manjakan aku seperti seorang anak.

Happy Birthday Abang.




1 comment:

Hanis Azla said...

wah.. cantik tarik hari lahirnya.. semoga si dia terus mendapat kenerkatan umur hendaknya.. semoga kalian berdua terus berkasih sayang..