.

.

Sunday, December 2, 2012

Jom Kurus Bersama Kevin Zahri

Update blog pepagi buta sebab dapat semangat nak kurus ni.

Aku dah tak tau entry ke berapa yang aku buat untuk kurus ni. Haissshhh badan makin kembang bukan kurus, Setiap tahun, azam mesti nak kurus. But azam tinggal azam jer.

Tapi entahlah setiap kali semangat yang datang untuk kurus tue sekejap jer. Tak pernah bertahan lama, tambah plak bila sang suami ajak makan, trus lupa semua azam nak kurus dan bagaikan semangat yang ada ditiup pergi. See, how tight i hold the spirit?  It just like ‘bunga lalang’ rite?

Hahha, tapi malam ni bunga kembali mekar dan mengharapkan tiada tiupan angin ataupun taufan datang melanda. Semangat untuk aku kurus datang semula selepas aku terjumpa blog Kevin Zahri. Frankly speaking i dont know him but i trusted of his advice and tips. Sumpah aku yakin giler ngan mamat ni sampai malam ni aku dah buat schedule diet aku.

Aku hope aku dapat capai apa yang aku nak! Nak kurus, at least in 5 week i can loose 5kg. InsyaAllah. yang penting yakin diri, kuat semangat dan jgn cepat terpengaruh. Now i wanna be a stronger ‘bunga lalang’.

Semoga berjaya! Those yang nak try boleh baca blog dia dan ikut cara yang diberitahu. =)

Blog ~ http://kevinzahri.com/blog/

Facebook ~ https://www.facebook.com/zahri.kevin

2 comments:

LuN@_aiDi said...

yunkkk!! jom kter kurus sesama!
i pun nak kuruih jugak 5 kg!
bajet nak cari sd2 dah neh..heheh
jom!jom!jom...
tiap-tiap minggu hupdet perkembangan 'perkurusan'(aper punye bahasa neh? maap cikgu) oke?
ader kwn semangat cket..hihihi

mamasyafi said...

Wahh...semangat that matters...
InsyaAllah you will dear

Sedikit perkongsian di blog saya berkenaan topic sama di
https://mamasyafi.wordpress.com/2013/08/22/bila-lecithin-dan-alfalfa-bergabung