.

.

Thursday, February 21, 2013

Peplum Season

Aku percaya most of butik baju sekarang ini mesti ader jual baju pattern peplum, tak kira la peplum blouse, peplum jacket, peplum shirt, peplum dress or peplum cardigan. Dan aku juga yakin ramai fashionista di luar sana sudah pasti mempunyai koleksi peplum ni. Bak kata mak aku fashion baju Saloma.

Tak ketinggalan juga aku la. Setakat ini banyak juga koleksi peplum yang aku ada.Ermm peplum jacket, peplum kebaya, peplum blouse peplum dress, kurung peplum and peplum cardigan. Wahhh banyak juga koleksi peplum aku kan..hehehhee

Bermula raya tahun lepas la aku mula mengumpul peplum pattern ni. Raya Aidilfitri tahun lepas aku start dengan kebaya peplum. Lepas tue mula la aku mengumpulkannya dari pelbagai butik tak kira butik online atau butik di luar sana.

Pantang nampak iklan pasal peplum, sure aku pun teringin nak memilikinya. Tak kira apa jenis baju, sure aku akan beli. Setakat ni peplum yang aku dari The Poplook, Padieka, Cotton On, ZARA, Fash Burnout dan banyak lagi (sorry lupa) . hehehehe

Kene ke tak kene ke dengan badan aku ni, aku tetap menggayakannya. Kekonon up to date la. Sentiasa mengikut arus fashion. Yang penting bagi aku, pakaian yang selesa, meyakinkan, sopan dengan fashion berhijab dan jadi diri sendiri.

20130214_142909 20130214_143055
Outfit;
Shawl ; Halfmoon Duo Color from Stylista Talk
Blouse : Peplum from Cotton On
Skirt : Pencil Skirt from Saucyana
Bag : Charles & Keith

No comments: