.

.

Friday, March 1, 2013

Harapan

Assalamualaikum…

Salam Jumaat & Happy Friday =)

Di hari jumaat ini, sebelum ke tempat kerja, tetiba termenung seketika apabila melihat gambar Excobar Family Day kat Melaka tahun lepas.

Tak dapat aku tipu dalam senyuman ada tangisan. Bukannya apa, bila bergambar family ni, semua bergambar dengan anak-anak, tapi aku jer yang masih belum punyai cahaya mata. Kalau dilihat gambar dibawah,terasa hati ini sayu sangat. Teringat saat-saat nak bergambar ni, bila si ibu terjerit memanggil anak-anak mereka supaya berada di atas riba ibunya untuk bergambar. Aku??? hanya senyum sambil melihat keletah mereka.

Sungguh tersentuh hati ini, bila aku hanya memeluk tanganku. Biarpun hati ini sedikit sayu, tapi aku yakin apa yang Allah SWT aturkan untuk aku adalah yang terbaik. Apapun, aku akan terus berusaha dan berusaha kemudian berdoa serta bertawakal kepada NYA.

313997_530360236983741_1266021966_n 6469_530360416983723_95699285_n  77036_530360320317066_701323388_n

74038_530360196983745_1500236992_n

4 comments:

MUMMY AISY said...

assalam dear sy suak bc blog awk...dan sgt berkenan ngan baju raya awk thn lepas...kalo nak letgo sy sudi membelinya serius ni..hehehehe....ni email sy crazy.pinky83@gmail.com

MUMMY AISY said...

assalam dear..suka tgk blog awk..dan suka sgt ngan baju raya awk thn lepas..kalo nak letgo sy sudi membelinya.hehehe..ni email sy crazy.pinky83@gmail.com.

LuN@_aiDi said...

masz sayang,

rahsia Allah tak terjangkau dek pemikiran.
mungkin disebalik kesabaran ini ada segunung kemanisan menanti kamu :)
sabar, berusaha, berdoa serta tawakal dengan ujianNya.

i sentiasa doakan semoga u dihadiahkan dengan selautan kemanisan dalam kesabaran u yunk:)

gudluck^___^

luv,

missina said...

Takpe masz jgn risau ada lg tu yg bergambar tkde anak kan...takpun tunggu aku kawin dulu pastu br kita preggy keh...:P..chill beb..