.

.

Thursday, March 21, 2013

Jepun & Paris

Kalau tengok title kat atas, rasa macam jauh sangat kan nak sampai ke sana! tambah pulak untuk orang macam aku yang berpendapatan sederhana ni. Tapi tak mustahil suatu hari nanti kalau aku boleh sampai ke sana juga. Zaman sekarang everything is impossible. Hehehe

Sebenarnya aku nak cerita pasal ‘kata orang tua-tua’. Kalau bergambar bertiga, salah seorang mesti akan terpisah. Betul ker? Tapi aku jarang mempercayainya. Sampai kini memang aku masih kurang mempercayainya. Ntah la, maybe memang aku tak didedahkan benda2 macam ini sejak kecil kot! So bila dah besar, baru dengar orang cakap2 ni, mungkin sebab itu yang aku kurang percaya tu.

Di malam yang indah ini, sedang aku belek2 gambar lelama tetiba aku terjumpa gambar aku ngan BFF aku ni. Sesungguhnya aku rindu sangat dorang and rasa macam nak jumpa and hugs kuat2. Pastu nak bercerita panjang sambil lepak and ketawa kuat-kuat. Best kan!

Tapi memasing dah berjauhan dari aku. Bila dah kahwin and memasing ader life sendiri.  Sorang ke Jepun dan sorang ke Paris. Memasing ikut husband memasing. So rinduku ini ku simpan dalam lubuk hatiku.

Ermmmm bila difikirkan kembali soal gambar tu, betul kah? Sebab we all pernah bergambar bertiga. Hakikatnya memasing jauh antara satu sama lain. Aku yakin bukan sebab bergambar bertiga, tapi memasing ada life sendiri kan dan dah takdirkan rezeki memasing kan.

576660_3913206768652_1617557258_n

My Milo….AmmyLo sekarang ni tinggal di Jepun bersama suaminya. Dear In sha Allah nanti Masz datang visit Ammy k. Mwaaahhhh & Hugs

IMG_5636

My Pretty Lady, Eira sekarang menetap di Paris bersama suaminya. Darling, 1 day i akan ke sana juga nak jumpa u and Eiffel Tower. Kiss n Hugs

31

Aku masih di tanah air tumpah darahku…ceeewaaaah!

 DSC01082[3] Kami bertiga suatu masa dulu. Miss them so much!

Psssstttt; sorry girls, i amik pict u letak kat blog i! Bole kan? coz I miss u xoxo

2 comments:

julia abu anuar said...

Insyaallah mas, nnt jmpala kwn2 tu balik

Ammylo Rosesz said...

masz, hum amy pun rase macam tu tak caye pasl take pic 3 orng ni. Takpa la, apa2 pun ammy tunggu kedatangan masz n bugs yea

oxoxox