.

.

Sunday, March 31, 2013

Small and Simple

Happy sunday peeps.Seminggu sudah aku bercuti dan esok perlu mulakan sesi persekolahan. Ikutkan hati ni memang malas….malas memanjang! tapi ikutkan akal fikiran, aku perlu ke sekolah untuk memberi ilmu kepada anak-anakku.

Entry kali ni aku nak bercerita peristiwa yang maybe aku takder rasa apa2 tapi ia bermakna buat adik lelaki ku.

Pada mulanya macam nak datang merisik jer girlfren adik aku ni. Kekonon nak jumpa family and family la katakan. Tapi dah alang alang sampai, maka diteruskan dengan sesi pertunangan sekali. Walaupun majlisnya tak seberapa tapi syukur Alhamdulillah semuanya selamat dan berjalan dengan lancar. Now my 2nd brother dan menjadi tunangan orang.

Masa yang ditetapkan untuk bertunang paling singkat pun setahun. Bak kata bapak aku, adik aku ni macam budak2 lagi dan perlu bekerja keras untuk cari duit. Ahaks! Apapun, berkerja keras la wahai adikku kalau nak kawen!

20130330_091725   

Aku hanya sekadar dengan baju raya yang lepas jer coz tak plan pun nak buat majlis pertunangan ni so aku ingat unformal event la memula..so takder la nak beriya dengan baju baru. heheheheh (bajet aku plak yang bertunang kan)

20130330_124905

Majlis yang ringkas di rumah pihak perempuan

Tahniah Fizi and Linda for your engagement

20130330_091427

Last but not least with Stylista Talk Brooch =)

Can u spot my brooch? Please abaikan muka bulat + tembam =)

Ok bye

1 comment:

LuN@_aiDi said...

yeahhh!! nmpk brooch yg gojes ituu=)
chantek yunk ^^

and big congrats utk ur brother=)