.

.

Thursday, November 28, 2013

One Day To Go!

Satu hari jer lagi! Apa yang satu hari lagi? Mesti uolls ingat mak jemah nak pergi melancong kan! Haaaaaa....

Ini bukan kes nak melancong, tapi kes nak bercuti duduk diam2 kat rumah. Maklumlah cikgu sekolah yang lain dah 2 weeks bercuti, tapi aku belum lagi merasa cuti nya. Dah aku ni jaga exam SPM kan, so masih bekerja seperti biasa mengikut jadual exam. 

Tinggal satu hari je lagi aku nak bercuti. 2nd Dec ni adalah hari terakhir aku jaga exam. Yeayyyyy! 1 day to go babeh. lepas tu boleh la kemas rumah, deco rumah and lepak kat rumah puas2. Hahahhaha. Seronok kot! 

Erm tak sabar rasanya nak cuti-cuti satu Malaysia plak. Kalau last year aku ke Sabah, tapi tahun ni masih dalam plan. InshaAllah fly over the sea juga kot. Nanti aku update bila aku akan terbang k. 

Now nak golek2 dulu atas katil.Tak mo ingat kerja sekolah even masih banyak belum siap =)










2 comments:

Zuraidah Butang said...

cuti2 duk rumah besh kan...heheh..cantik rumah u :)

Elyn Sani said...

Sesekali dpt lepak kat umah best kan!!