.

.

Wednesday, December 18, 2013

Holiday dekat-dekat jelah ~

Nak bercuti ke Sarawak dah tak boleh dah tahun ni, maka sang suami ajak berjalan dekat2 jer la since cuti takder ni kan! Aku banyak cuti tapi sang suami tak dapat cuti. Alahai maka di rumah juga aku bertapa.

Last weekend, Jumaat sang suami bawa aku jejalan pi Melaka. Melaka jer? Har har har. Mak ok jer kalau bersama orang tersayang. Pi lah mana pun janji dia ada kan! We all bertolak dari KL around 4 ptg and dalam 5.30pm sampai la Melaka. Jejalan pusing bandar dan Jonker Walk jer. 

1st time kot aku jejak kaki ke Jonker Walk. memandangkan aku pg sana petang and almost malam so sempat la jumpa night market. Kat night market tu semua yg berniaga adalah Cina. So takder la yg banyak sangat yang aku beli. Jejalan jer la.

Lepas habis round Jonker Walk tu, kami ke Umbai, Melaka tuk makan seafood plak! Next entry will be makan kat Umbai, Melaka.













Add caption






1 comment:

Elyn Sani said...

Lama x kemelaka! Kalah gi mesti nak try seafood je.