.

.

Wednesday, February 12, 2014

Siapa Nabila AF 2013?

Salam Rabu,

Assalamualaikum...

Haaa...pernah dengar nama Nabila AF2013?

Peminat akademi fantasia sure tahu kan. Aku pun tahu sebab pernah ke Konsert AF 2013 kan. So aku noticed la si cantik manis ni. Aku kan Fan of Faizul AF2013 katanya. Heheheehe

Last week, aku ngan jiran sekepala aku ni jejalan kat Kuala Lumpur and tempat yang dituju adalah Kamdar KL sebab nak cari kain katanya. Sebenarnya nak ushar2 jer dulu kain best nak buat baju raya, tapi tersasar. Hahahahhaha... biasala kan, lain plan lain beli!

Tak sangka pulak sedang syok2 naik syeikh nak cari kain, tetiba Nana, ditegur oleh Mak Nabila AF2013. Aku memula cam kenal jer rasa. Bila di recall balik, yes i got it! Aku pernah tengok mak dia ni dalam TV. Haaa kelas tak kawan2 retisssss! Heheheheh

Nabila ni tinggi and sweet orangnya. Dia juga baik and peramah juga. So far dengar cerita dari Faizul, Nabila ni sangat baik orangnya.

Tinggi la dia =)

Aku paling pendek

Bersama Jiran tetangga!



No comments: